Garantie en klachten

 

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constantering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. Om te kunnen beoordelen of een gebrek onder de garantie valt moet het product in de meeste gevallen aan ons terug gestuurd worden, dit dient u zelf voldoende gefrankeerd te doen.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door een mailtje naar ons te sturen:

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting Webshop Keurmerk.

Het is voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren en om de website naar behoren te laten werken. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven. Bekijk ons privacy beleid

Facebook Twitter Pinterest